30.03.2020. 5 клас. Інформатика. Лінійні алгоритми

I. Створити у серидовищі Scratch (клацніть тут, щоб перейти до онлайн версії Scratch) проект відповідно наступній інструкційні картці:

1. Відкрийте середовище Scratch
2. Створіть алгоритм для зображення п’ятикутника:

Для визначення кута повороту, під час малювання правильних многокутників, потрібно 360 поділити на кількість кутів многокутника (для п’ятикутника: 360/5=72)

3. Збережіть проект у власну папку з назвою «П’ятикутник»
4. Відредагуйте створений проект, щоб спрайт зображував квадрат.
5. Збережіть проект у власну папку з назвою «Квадрат»
6. Надішліть створений проект на електронну пошту kybedu@gmail.com (в темі повідомлення обов’язково вкажіть своє прізвище, ім’я, клас)