І. Опрацюйте теоретичний матеріал:
Для створення кнопки використовується конструктор Button (). У цьому конструкторі за допомогою параметра text можна встановити текст кнопки.
Інший параметр options представляє набір параметрів, які встановлюються по їх імені:
activebackground: колір кнопки, коли вона знаходиться в натиснутому стані
activeforeground: колір тексту кнопки, коли вона в натиснутому стані
bd: товщина кордону (за замовчуванням 2)
bg / background: фоновий колір кнопки
fg / foreground: колір тексту кнопки
font: шрифт тексту, наприклад, font = “Arial 14” – шрифт Arial висотою 14px, або font = ( “Verdana”, 13, “bold”) – шрифт Verdana висотою 13px з виділенням жирним
height: висота кнопки
highlightcolor: колір кнопки, коли вона в фокусі
image: зображення на кнопці
justify: встановлює вирівнювання тексту. Значення LEFT вирівнює текст по лівому краю, CENTER – по центру, RIGHT – по правому краю
padx: відступ від кордонів кнопки до її тексту справа і зліва
pady: відступ від кордонів кнопки до її тексту зверху і знизу
relief: визначає тип кордону, може приймати значення SUNKEN, RAISED, GROOVE, RIDGE
state: встановлює стан кнопки, може приймати значення DISABLED, ACTIVE, NORMAL (за замовчуванням)
text: встановлює текст кнопки
textvariable: встановлює прив’язку до елементу StringVar
underline: вказує на номер символу в тексті кнопки, який підкреслюється. За замовчуванням значення -1, тобто ніякої символ не підкреслює
width: ширина кнопки
wraplength: при позитивному значенні рядки тексту будуть переноситься для вміщення в простір кнопки
Найважливішими властивостями віджета класу Button є text, за допомогою якого встановлюється напис на кнопці, і command для установки дії, тобто того, що буде відбуватися при натисканні на кнопку. За замовчуванням розмір кнопки відповідає ширині і висоті тексту, однак за допомогою властивостей width і height ці параметри можна змінити. Одиницями виміру в даному випадку є знакомісце. Такі властивості як bg, fg, activebackground і activeforeground визначають відповідно колір фону і тексту, колір фону і тексту під час натискання (і установки курсору миші над кнопкою). Тут властивість command встановлюється за допомогою методу config (). Однак можна було зробити і так: b1 [‘command’] = change. Ось так буде виглядати кнопка після запуску програми і після натискання на неї:
II. Домашнє завдання: виконати завдання, що задані в інструкційні картці
Памятайте, що для програмування онлайн ви можете використовувати сайт: https://repl.it/repls/UnsteadySlimDataset
Виконане завдання відправити електронною поштою на адресу kybedu@gmail.com (при відправленні в темі повідомлення вказати своє прізвище, ім’я, клас)