23.04.2020. 8 клас. Інформатика. Перемикачі та прапорці

І. Опрацюйте теоретичний матеріал:

Приклад 1. Додавання перемикача
Приклад 2. Додавання групи перемикачів

Атрибути перемикача:
Text – текст перемикача
Variable – ім’я групи перемикачів
Value  – значення перемикача
Bg – колір фону
Fg – колір тексту
Font – шрифт тексту кнопки

Приклад 3. Програма, що виводе у вікні повідомлення результат вибору перевикача
Приклад 4. Додавання прапорця

Атрибути прапорців:
Text – текст перемикача
Variable – ім’я групи перемикачів
onvalue  – значення , коли прапорець увімкнений
offvalue  – значення , коли прапорець вимкнений
Bg – колір фону
Fg – колір тексту
Font – шрифт тексту кнопки

Приклад 5. Скласти програму, яка виводе текст вибору кольору та типу фарби

from tkinter import *
from tkinter import messagebox

def result (event):
    if Farba1.get()==1 and Farba4.get()==1:
        label[‘text’]=’Ви вибрали жовту акварель’
   elif Farba2.get()==1 and Farba4.get()==1:
        label[‘text’]=’Ви вибрали зелену акварель’
    elif Farba1.get()==1 and Farba3.get()==1:
        label[‘text’]=’Ви вибрали жовту гуаш’
    elif Farba2.get()==1 and Farba3.get()==1:
        label[‘text’]=’Ви вибрали зелену гуаш’

My_window = Tk()
My_window.title(“Задача 1”)
My_window.geometry(“300×300”)
My_window[“bg”]=”#31B404″

label=Label(My_window,
            text=’Ви ще не зробили свій вибір’,
            fg=”#39FF12″,
            bg=”#FF337E”,
            justify=LEFT, 
            font=150,
            )
label.place(x=10,y=50)

Farba1=IntVar()
Farba2=IntVar()
Farba3=IntVar()
Farba4=IntVar()

Choice1=Checkbutton(My_window,
                    text=’Жовтий’,
                    variable=Farba1,
                    onvalue=1,
                    offvalue=0,
                    fg=’#0F3FFF’,
                    font=16,
                    bg=’#ADECFF’
                    )
Choice1.place(x=100,y=100)

Choice2=Checkbutton(My_window,
                    text=’Зелений’,
                    variable=Farba2,
                    onvalue=1,
                    offvalue=0,
                    fg=’#0F3FFF’,
                    font=16,
                    bg=’#ADECFF’
                    )
Choice2.place(x=100,y=140)

Choice3=Checkbutton(My_window,
                    text=’Гуаш’,
                    variable=Farba3,
                    onvalue=1,
                    offvalue=0,
                    fg=’#0F3FFF’,
                    font=16,
                    bg=’#ADECFF’
                    )
Choice3.place(x=100,y=180)

Choice4=Checkbutton(My_window,
                    text=’Акварель’,
                    variable=Farba4,
                    onvalue=1,
                    offvalue=0,
                    fg=’#0F3FFF’,
                    font=16,
                    bg=’#ADECFF’
)
Choice4.place(x=100,y=220)

label.bind(‘<Button-1>’,result)
My_window.mainloop()

II. Домашнє завдання: виконати завдання, що задані в інструкційні картці

Памятайте, що для програмування онлайн ви можете використовувати сайт: https://repl.it/repls/UnsteadySlimDataset

Виконане завдання відправити електронною поштою на адресу kybedu@gmail.com (при відправленні в темі повідомлення вказати своє прізвище, ім’я, клас)