Створення програм з текстовими полями, надписати, кнопками, перемикачами та прапорцями
Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм
Рівень 1 (6 балів)
Створити програму «Валютний конвертер».
Створити вікно за зразом.

Ми повинні ввести кількість гривень і вибрати в яку валюту конвертувати. Після натискання на кнопку, повинно з’явитися вікно з результатом.


Підказка 3. Не забутьте для вікна повідомлення вказати модуль from tkinter import messagebox
Рівень 2 (12 балів)
Cтворити програму за таким зразком.

Запрограмувати перемикачі.
Умова при натисканні на кнопку, порахувати вартість акційного товару (ціни вказуєте на Ваш вибір) Вивести результат в повідомлення


