І. Опрацюйте навчальне відео
ІІ. Опрацюйте теоретичний матеріал
Напис має ті самі властивості, що і перераховані в попередньому уроці властивості кнопки.
width | Ширина |
bg | Фон напису |
fg | Колір тексту напису |
bd | Ширина напису |
activebackground | Колір фону (коли напис рухають або клацають на нього). |
activeforeground | Колір тексту (коли напис рухають або клацають на нього). |
disabledbackground | Колір фону (коли властивість state == DISABLED). |
disabledforeground | Колір тексту (коли властивість state == DISABLED). |
state | Стан напису (NORMAL, DISABLED). |
justify | Вирівнювання тексту. (LEFT, RIGHT, CENTER); |
highlightcolor | Колір межі |
highlightbackground | Колір межі |
highlightthickness | Ширина межі |
relief | Рельєф напису (FLAT, GROOVE, RIDGE, SUNKEN, RAISE). |
overrelief | Рельєф напису коли над ним знаходиться курсор (FLAT, GROOVE, RIDGE, SUNKEN, RAISE). |
font | Вид шрифту у розмітки напису |
Для роботи з написами можна також використовувати функції. Наприклад:
ІІІ. Виконайте практичні завдання:
Завдання 1. Створити вікно з такими характеристиками :
– Заголовок вікна «Задача 1»
– Розміри 500×700
Додати напис:
– Текст «Ваше прізвище та ім’я»
– Фоновий колір напису #4EFF21
– Колір тексту – #FF298D
– Вирівнювання – по центру
– Висота шрифту – 18
Завдання 2. Доопрацювати попередню програму
Створити ще один напис з таким текстом: (створити змінну з текстом)
1 рядок – назва Вашої школи
2 рядок – Ваш клас
3 рядок – Ваша домашня адреса
Характристики на Ваш вибір
Завдання 3. Створити вікно з характеристиками на Ваш вибір
Створити кнопку з характеристиками:
– Текст на кнопці «Улюблена тварина»
– Фоновий колір кнопки #006400
– Колір тексту – на Ваш вибір
– Висота шрифту – 18
Створити кнопку з характеристиками:
– Текст на кнопці «Улюблена рослина»
– Фоновий колір кнопки – на Ваш вибір
– Колір тексту – на Ваш вибір
– Висота шрифту – 18
Створити два надписи – з інформацією (декілька рядків) про тварину і рослину (всі характеристики на Ваш вибір)
Запрограмувати, щоб при натиснені на кнопку про тварину з’являлася інформація про тварину і аналогічно про рослину.
ІV. Домашнє завдання: опрацюйте параграф 52, виконайте завдання за інструкційною карткою, (для програмування онлайн ви можете використовувати сайт: https://techarge.in/online-python-compiler/. В кого немає можливості використовувати середовище програмування Python – можете писати програми в зошитах і відправляти фотокопії своїх робіт)
V. Додаткові матеріали:
Графічна бібліотека tkinter | Python 3. Віджети Label, Frame: