Урок № 15. Використання офісних веб-програм для створення спільних документів. Синхронізація даних. Організація та планування колективної діяльності

І. Опрацюйте теоретичний матеріал (в робочому зошиті створіть конспект уроку):

Сьогодні ми з вами ознайомимося з  використанням офісних веб-програм для створення спільних документів. Детальніше розглянемо що ж таке синхронізація даних. Навчимося організовувати та планувати колективну діяльність.

Онлайн-офіс може бути доступний з будь-якого комп’ютера, у якого є доступ в Інтернет, незалежно від того, яку операційну систему він використовує. Це дозволяє людям працювати разом по всьому світу і в будь-який час, що веде до створення міжнародних віртуальних команд для спільної роботи над проектами. Зазвичай, базові версії онлайн-офісів пропонуються безкоштовно, а за версією з розширеними можливостями потрібно платити невелику абонентську плату.

Для роботи з електронними документами у Google Drive використовують такі програмні засоби:
– текстовий онлайн редактор Google Documents;
– програма для роботи з онлайн презентаціями Google Presentations;
– графічний онлайн редактор Google Drawings;
– засіб створення форм для опитування та ін.

Документи під час їх створення та опрацювання буде збережено автоматично через кожні 2–3 секунди. Кожну правку буде враховано. Можна скористатися функцією відміни і повернення змін так само, як і у звичайній локальній прикладній програмі, але протягом сеансу роботи з документом. Робота користувачів відбувається в реальному часі. Інакше кажучи, якщо один з користувачів змінює вміст документа, то всі зміни одразу ж буде відображено у вікні іншого користувача. З одним і тим самим файлом одночасно може працювати до 200 користувачів, яких автор документа запросив до спільної роботи, вказавши його роль:
співавтор — може читати і редагувати документ, зберігати його копію на своєму комп’ютері, а також видаляти і додавати нових співавторів;
читач — може переглядати вміст останньої версії документа, а також зберігати її на своєму комп’ютері.

ІІ. Виконайте практичну роботу

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм

Середовище виконання: сервіси Google

Алгоритм роботи

Частина 1. Google документи

  1. Відкрити документ «Анкета 8 класу» (клікніть на даному посиланні)
  2. Ввести свої дані
  3. Прокоментувати записи двох однокласників

Частина 2. Google презентація

  1. Завдання – створити презентацію (створюєте та надаєте доступ для kybedu@gmail.com)
  2. Створити  слайд – моя улюблена книга
    • Слайд повинен містити – заголовок, зображення, посилання, текстове поле, фото автора і книги, колонтитули, фон
    • Редагувати та форматувати на Ваш вибір
  3. Створити слайд – мій улюблений фільм
    • Слайд повинен містити – заголовок, зображення, посилання, текстове поле, декілька кадрів фільму, колонтитули, фон
    • Редагувати та форматувати на Ваш вибір