І. Опрацюйте теоретичний матеріал (в робочому зошиті створіть конспект уроку):
Сьогодні ми з вами ознайомимося з використанням офісних веб-програм для створення спільних документів. Детальніше розглянемо що ж таке синхронізація даних. Навчимося організовувати та планувати колективну діяльність.

Онлайн-офіс може бути доступний з будь-якого комп’ютера, у якого є доступ в Інтернет, незалежно від того, яку операційну систему він використовує. Це дозволяє людям працювати разом по всьому світу і в будь-який час, що веде до створення міжнародних віртуальних команд для спільної роботи над проектами. Зазвичай, базові версії онлайн-офісів пропонуються безкоштовно, а за версією з розширеними можливостями потрібно платити невелику абонентську плату.
Для роботи з електронними документами у Google Drive використовують такі програмні засоби:
– текстовий онлайн редактор Google Documents;
– програма для роботи з онлайн презентаціями Google Presentations;
– графічний онлайн редактор Google Drawings;
– засіб створення форм для опитування та ін.


Документи під час їх створення та опрацювання буде збережено автоматично через кожні 2–3 секунди. Кожну правку буде враховано. Можна скористатися функцією відміни і повернення змін так само, як і у звичайній локальній прикладній програмі, але протягом сеансу роботи з документом. Робота користувачів відбувається в реальному часі. Інакше кажучи, якщо один з користувачів змінює вміст документа, то всі зміни одразу ж буде відображено у вікні іншого користувача. З одним і тим самим файлом одночасно може працювати до 200 користувачів, яких автор документа запросив до спільної роботи, вказавши його роль:
– співавтор — може читати і редагувати документ, зберігати його копію на своєму комп’ютері, а також видаляти і додавати нових співавторів;
– читач — може переглядати вміст останньої версії документа, а також зберігати її на своєму комп’ютері.

ІІ. Виконайте практичну роботу
Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм
Середовище виконання: сервіси Google
Алгоритм роботи
Частина 1. Google документи
- Відкрити документ «Анкета 8 класу» (клікніть на даному посиланні)
- Ввести свої дані
- Прокоментувати записи двох однокласників
Частина 2. Google презентація
- Завдання – створити презентацію (створюєте та надаєте доступ для kybedu@gmail.com)
- Створити слайд – моя улюблена книга
- Слайд повинен містити – заголовок, зображення, посилання, текстове поле, фото автора і книги, колонтитули, фон
- Редагувати та форматувати на Ваш вибір
- Створити слайд – мій улюблений фільм
- Слайд повинен містити – заголовок, зображення, посилання, текстове поле, декілька кадрів фільму, колонтитули, фон
- Редагувати та форматувати на Ваш вибір