І. Опрацювати по підручнику пункт 19 (ст.155)
ІІ. Виконати наступне завдання:
1. Відкрийте середовище Scratch
2. Додайте до проекту продемонстрованих спрайтів та для котика складіть відповідний алгоритм:
![](https://kyb-edu.in.ua/wp-content/uploads/2020/03/image-10.png)
3. Налаштуйте положення собачки та складіть продемонстрований нижче алгоритм:
![](https://kyb-edu.in.ua/wp-content/uploads/2020/03/image-11.png)
![](https://kyb-edu.in.ua/wp-content/uploads/2020/03/image-12.png)
4. Збережіть опрацьований алгоритм у власну папку з назвою «Кіт та собачка»
5. Збережений проект відправте для перевірки на електронну адресу kybedu@gmail.com (в темі повідомлення вкажіть своє прізвище, ім’я, клас. Повідомлення без вказаних даних виконавця – перевірятися не будуть!)