Урок № 24. Поняття події. Види подій. Програмне опрацювання події

І. Опрацювати по підручнику пункт 19 (ст.155)

ІІ. Виконати наступне завдання:

1. Відкрийте середовище Scratch
2. Додайте до проекту продемонстрованих спрайтів та для котика складіть відповідний алгоритм:

3. Налаштуйте положення собачки та складіть продемонстрований нижче алгоритм:

4. Збережіть опрацьований алгоритм у власну папку з назвою «Кіт та собачка»
5. Збережений проект відправте для перевірки на електронну адресу kybedu@gmail.com (в темі повідомлення вкажіть своє прізвище, ім’я, клас. Повідомлення без вказаних даних виконавця – перевірятися не будуть!)

ІІІ. Домашнє завдання: опрацювати по підручнику пункт 19