І. Опрацюйте теоретичний матеріал (в робочих зошитах створіть конспект уроку):
Реєструючись на сайтах, спілкуючись та обмінюючись файлами в Інтернеті, ви створюєте своє власне інтернет-оточення.
Особливе місце у створенні ПНС займають сервіси Веб 2.0. До освітніх інтернет-ресурсів ПНС школярів з інформатики можна віднести: сайт дистанційного навчання інформатики dystosvita.mdl2.com; центр підтримки всеукраїнських інтернет-олімпіад з програмування www.olymp.vinnica.ua; центр проведення всеукраїнських олімпіад з інформаційних технологій ІОІТ itolymp.com та багато інших.
Щоб наповнити ПНС, необов’язково звертатися до інтернет-ресурсів — існує багато інших джерел його наповнення. Зокрема, потрібну інформацію ви можете дізнатися, запитавши вчителя, прочитавши книжку, переглянувши телепередачу. Суть хмарних технологій, таким чином, полягає в перенесенні обробки даних з персональних комп’ютерів і робочих станцій на сервери всесвітньої мережі. В області комп’ютерного моделювання це означає розгортання програмних комплексів на ресурсах Інтернет. Користувач стає не покупцем обчислювальних програм і комплексів, а їх орендарем, якому надаються різноманітні послуги. Форма купівлі–продажу товару з відчуженням прав власності від продавця до покупця змінюється на форму оренди, в даному випадку – продажу не продукту, а послуг з його використання клієнтом без зміни власника продукту. При цьому забезпечена повна відповідність виробничих потужностей інфраструктури фактичним потребам користувача.
Завдяки інтернет-сервісам Веб 2.0 з’явилася можливість використання хмарних технологій, тобто віддаленого створення, опрацювання та зберігання документів одночасно багатьма користувачами в режимі онлайн.
Найактивнішими постачальниками хмарних сервісів є корпорації Google і Microsoft.
Постачальники хмарних сервісів надають можливість працювати з мережевими офісними пакетами.
ІІ. Опрацюйте навчальне відео:
ІII. Виконайте практичне завдання:
«Поняття персонального навчального середовища. Хмарні технології»
Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм.
Середовище виконання : Сервіси Google
Алгоритм роботи
Частина 1. Google диск
1. Ввійти в свій обліковий запис Google
2. Створити папки за зразком
3. Змінити кольори папок на Ваш вибір (викликати контекстне меню на потрібні папці і виконати команду “Змінити колір”)
4. Перейменувати папку «Навчання» в «Школа»
5. Видалити папку «Документи»
Частина 2. Сервіси Google
1. Створити презентацію Google
2. Здійснити пошукову роботу відповідно до теми і номера слайду
№ слайду | Тема |
1 | Титульний слайд |
2 | Зміст |
3-4 | Google Calendar |
5-6 | Google Classroom |
7-8 | Google Docs |
9-10 | Google Drive |
11-12 | Google Health |
13-14 | Google Maps |
15-16 | Google Play |
17-18 | Google Talk |
19-20 | YouTube |
21-22 | Google Keep |
23-24 | Google Images |
25-26 | Art Project |
27-28 | Hangouts |
29 | Висновок |
3. Основні вимоги до слайду:
– Форматування на Ваш вибір
– На кожному слайді 2 зображення
– Вказати визначення сервісу, основні можливості та переваги
– Додати анімацію та переходи між слайдами
4. Зберегти презентацію на Ваш Google диск в папку «Школа»
Скріншот створених папок у частині 1 практичної роботи надіслати у електронний щоденник. Для створеної презентації відкрити доступ (в режимі коментування) для kybedu@gmail.com