І. Опрацюйте теоретичний матеріал:
Під час роботи програм властивості об’єктів можуть змінюватись. Завдяки таким змінам можна власний проект вдосконалити та презентувати користувачу у більш зручному вигляді.
Змінювати значення властивостей можна двома шляхами. Перший це самостійно відредагувати та змінити, а інший програмно під час виконання власне алгоритму.
Можемо змінити дані в блоці «Інформація»: назва, напрямок, стиль обертання, показ.
![](https://kyb-edu.in.ua/wp-content/uploads/2020/04/image-6.png)
Також можна змінити візуальне відображення об’єкта додавши до нього власні потрібні елементи.
![](https://kyb-edu.in.ua/wp-content/uploads/2020/04/image-7.png)
Для зміни об’єктів під час виконання власне алгоритму можна використати деякі команди:
![](https://kyb-edu.in.ua/wp-content/uploads/2020/04/image-8.png)
![](https://kyb-edu.in.ua/wp-content/uploads/2020/04/image-9.png)
Встановлення параметрів значення х, у, та напрямок виводить на екран сцени дані характеристики:
![](https://kyb-edu.in.ua/wp-content/uploads/2020/04/image-10.png)
![](https://kyb-edu.in.ua/wp-content/uploads/2020/04/image-11.png)
Зміна образів сцени:
![](https://kyb-edu.in.ua/wp-content/uploads/2020/04/image-12.png)
![](https://kyb-edu.in.ua/wp-content/uploads/2020/04/image-13.png)
За допомогою значень положення х та у можна створювати різнотипні розгалуження. Наприклад, якщо значення положення по х буде менше ніж 50 тоді будуть виконуватись задані дії.
ІІ. Виконайте практичну роботу:
Створіть в середовищі Scratch (онлайн версія) проект “Перехід дороги”.
Аналіз: коли натиснуто зелений прапорець переміститись на 20 кроків, якщо значення х буде менше 60 і значення у буде менше -50 тоді зменшити розмір на значення -10.
![](https://kyb-edu.in.ua/wp-content/uploads/2020/04/image-14.png)
Створений проект відправити електронною поштою на адресу kybedu@gmail.com (в темі повідомлення вказати своє прізвище, ім’я, клас)